Johda työkaverikokemusta! -webinaari HR-ammattilaisille ja esihenkilöille 12.5.2023

Pitääkö työkaverikokemusta johtaa? Mitä hyötyä siitä on?

Tule kuulemaan, miksi työkaverikokemusta pitää johtaa modernissa työelämässä, jossa etä- ja monipaikkatyö on arkipäivää.

Webinaarissa kerromme, miten HR-ammattilainen, esihenkilö ja organisaatio voivat tukea työkaverisuhteiden muodostamista ja vahvistamista. Annamme myös konkreettisia vinkkejä, miten tämä tehdään käytännössä.

Webinaarissa on paikalla kolme kokenutta organisaation ja johtamisen kehittäjää, jotka käyvät aiheesta keskustelua.

Johda työkaverikokemusta!

Aika ja paikka: 12.5.2023 klo 8.30-10.00, Zoom-toteutus'

Sisältö:

  • Työkaverikokemus: mitä ja miksi?

  • Rakenna työkaverisuhteita

  • Työkaluja ja vinkkejä työkaverikokemuksen vahvistamiseksi

Valmentajat: Taitava Liideri™ asiantuntijat Marianne Hemminki, Terhi Vesterinen ja Mari Autio.

Innostuitko teemasta?

Tule mukaan ja ilmoittaudu ilmaiseen tilaisuuteemme 10.5.2023 mennessä tästä!

Saat osallistumislinkin sähköpostiisi ennen tilaisuuden ajankohtaa.

- Koska jokainen meistä ansaitsee hyvän työkaverikokemuksen! -



Edellinen
Edellinen

Työkaverikokemus kunniaan™ -minivalmennus 7.6.2023

Seuraava
Seuraava

Pääsiäisperinteitä ja pellavansiemenleipää