Takaisin kaikkiin tapahtumiin

Arvostava kohtaaminen työyhteisössä ja asiakastyössä

Arvostava kohtaaminen työyhteisössä ja asiakastyössä -webinaari

Toteutamme yhteistyössä Farmasian oppimiskeskuksen, FOKin, kanssa koulutuswebinaarin kohtaamisentaidoista.

Kohderyhmä: Apteekin tekninen henkilöstö ja muut aiheesta kiinnostuneet.

Osaamistavoitteet: Koulutuksen osallistuja
• ymmärtää, mitä arvostava kohtaaminen tarkoittaa työyhteisössä ja asiakastyössä
• tunnistaa, miten arvostava vuorovaikutus vaikuttaa työilmapiiriin, hyvinvointiin ja asiakaskokemukseen
• osaa kuunnella ja kysyä siten, että toinen kokee tulevansa aidosti kuulluksi ja arvostetuksi
• tunnistaa kehollisen viestinnän merkityksen ja sen vaikutukset vuorovaikutukseen
• osaa käsitellä ristiriitatilanteita rakentavasti ja arvostavasti

Opetusmenetelmät: Luento sekä mahdollisuus keskustella/esittää kysymyksiä chatin kautta live-tapahtuman aikana. Ennakko- ja lopputehtävä suoritetaan oppimisympäristössä.

OHJELMA

Arvostava kohtaaminen työyhteisössä ja asiakastyössä
• Mitä on arvostava kohtaaminen?
• Arvostavan vuorovaikutuksen vaikutus työilmapiiriin ja asiakaskokemukseen
• Miten kuunnella ja kysyä niin, että arvostuksen kokemus syntyy?
• Kehollinen viestintä: mitä sanattomat viestit kertovat?
• Ristiriitatilanteiden rakentava käsittely arvostavasti

Valmentajina toimivat Taitava Liideri™ -valmentajat Marianne Hemminki ja Terhi Vesterinen.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset FOKin sivuilla.

Tervetuloa mukaan!

Edellinen
Edellinen
5. joulukuuta

Onko tekoäly työkaveri vai työkalu?